zs         zs

Výlety a ŠvP / Běžky - 8.A, 6.A - Benecko - březen 2019

Pátek 22. 3.

Již máme odzávoděno a známe nejlepší běžkaře ze třídy VIII.A a VI.A. Všichni šesťáci pokořili trať dlouhou 2,8 km a osmáci o chlup delší - 4,3 km. Pokoje už zejí prázdnotou, někteří žáci se dali i do luxování pokojů. Čeká nás poslední oběd, vyhlášení výsledků a hurá domů.

SKOL!
fotky a videa

Čtvrtek 21. 3.

Poslední celodenní výlet provázelo naprosto úžasné počasí. Podařilo se nám vystoupat až na Medvědín (11km od chaty), odkud jsme měli královský výhled na celé Krkonoše. Čekalo nás tam občerstvení, sekaná z batůžku a odpočinek. Bohužel jeden z nás díky předchozím akrobatickým kouskům na běžkách značky SKOL nemohl dorazit až na vrchol, neboť již na Mísečkách odpravil vázání. Po opalovačce jsme vyrazili zpět na hotel, kde nás čekala večeře, promítání fotek a závěrečná diskotéka.

Středa 20. 3.

Třetí, tedy odpočinkový den jsme pojali výletně a volněji. Po vydatné, výborné a rozmanité snídani jsme oblékli běžkařské boty a vyrazili naším obvyklým směrem na Rovinku a dále směr Žalý. Pod vrcholem se naše výprava rozdělila na dvě party. Část se vydala strmým stoupáním po sjezdovce rovnou na rozhlednu a druzí se vydali delší cestou zpět na chatu. Odpoledne jsme nechali běžky v lyžárně a zahráli jsme si před chatou pár her na sněhu.  Večer jsme rozhřešili “Vraždu v hotelovém pokoji”, zahráli si pár her ping-pongu a zalehli.

Úterý 19. 3.

Na dnešní celodenní výlet jsme se již od rána řádně připravovali a u snídaně jsme dostali balíček na cestu. Po vydatné snídani (smažená vajíčka, krupicová kaše, ovoce, cereálie, obložené talíře) jsme se vydali na kopec. Přes Rovinku jsme dorazili až na Mísečky, kde nás čekal slíbený odpočinek a občerstvení.  Cesta zpět byla třešničkou na dortu. Stihli jsme celý výlet v bezvadném čase a na závěr jsme si neodpustili biatlonové závody. Večer jsme se podívali na fotky z dnešního i předešlého dne, vyhodnotili jsme nejlepší v biatlonu a největší čuníky, kteří vyhráli večerní luxování svého svinčíku.
fotky a videa

Pondělí 18.3.

Běžkařský kurz jsme zahájili fasováním běžek v 8:00 a již v 9:00 jsme vyjížděli vstříc Benecku – hotel Žalý. Na hotelu jsme se ubytovali do pěkných pokojů a po obědě  (Lasagne a koprová polévka) jsme se vydali na obhlídku okolí. Ani počáteční sněžení nás neodradilo a na závěr jsme byli odměněni i sluníčkem a kouskem modré oblohy. Dojeli jsme společně na rozhlednu Žalý, odkud nás již čekal příjemný sjezd k našemu hotelu. Fandění našim hokejistům nás stálo mnoho sil, ale přesto zítřejší celodenní výlet nerušíme a jdeme do toho!!!. U večeře jsme popřáli panu řediteli k jmeninám a poté jsme se odebrali na přednášku o mazání lyží a správné výstroji.